Jakie felgi do VW Polo III lift?
Felgi stalowe i alufelgi do VW Polo III lift
Zastanawiasz się, jakie felgi wybrać do VW Polo III lift? Skorzystaj z naszej największej bazy felg, dopasowanych do VW Polo 3 lifting, na podstawie rozstawu śrub, który wynosi dla VW Polo III lift dokładnie 4×100.00. Co istotne wybierając felgi aluminiowe trzeba uważać na rozmiar felgi. Producent dla VW Polo III facelift przewidział montaż felg w rozmiarach 13, 14, 15, 16, 17 cali. Wybór większych felg do VW Polo 3 po lifcie może prowadzić do dyskomfortu podczas jazdy oraz usterek. Sprawdź, czy poniżej umieszczone są felgi hybrydowe lub strukturalne dopasowane do VW Polo 3 po lifcie, dzięki czemu wymiana felg nie będzie umniejszająca dla wyglądu.
Istotne parametry do zamontowania felg w VW Polo III lift
Poniżej odnajdziesz listę istotnych parametrów dla VW Polo III lift. Zawiera ona podstawowe informacje, dzięki czemu wiemy, że VW Polo 3 po liftingu potrzebuje felg o rozstawie śrub 4×100.00 oraz producent dopuszczę montaż felg o wielkości: 13, 14, 15, 16, 17 cali. W przypadku felg stalowych do VW Polo III lift wiele problemów z doborem felg praktycznie nie istnieje. VW Polo III lift charakteryzuje się tym, że można kupić felgi na zimę, wykonane ze stali i nie trzeba patrzeć na nic poza rozstawem śrub wynoszącym 4×100.00 cali.
Marka: | VW | Model: | Polo |
Generacja: | III lift | Rozmiar felg: | 13, 14, 15, 16, 17 |
Rozstaw śrub: | 4×100.00 | Felgi oryginalne: | tak |
Felgi aluminiowe: | tak | Felgi stalowe: | tak |
Felgi strukturalne: | tak | Felgi z czujnikiem ciśnienia: | b.d. |
Co warto wiedzieć o felgach VW Polo III lift?
Zmiana felg samochodowych poza wskazane przez producenta rozmiary: 13, 14, 15, 16, 17 wiąże się ze zwiększonym ryzykiem oraz obniżonym komfortem jazdy. VW Polo III lift słynie z tego, że obniżenie profilu opony, słabiej tłumi drgania. Wówczas VW Polo 3 po liftingu, lepiej radzi sobie w zakrętach, kosztem oczywiście wygody. Montaż felg w VW Polo III lift o innych rozmiarach niż zaleca producent: 13, 14, 15, 16, 17 może wiązać się także z większym ryzykiem uszkodzenia felgi aluminiowej, na nierównościach.