Jakie felgi do Toyota Yaris III?
Felgi stalowe i alufelgi do Toyota Yaris III
Zastanawiasz się, jakie felgi wybrać do Toyota Yaris III? Skorzystaj z naszej największej bazy felg, dopasowanych do Toyota Yaris III, na podstawie rozstawu śrub, który wynosi dla Toyota Yaris III dokładnie 4×100.00. Co istotne wybierając felgi aluminiowe trzeba uważać na rozmiar felgi. Producent dla Toyota Yaris III przewidział montaż felg w rozmiarach 14, 15, 16, 17, 18 cali. Wybór większych felg do Toyota Yaris III może prowadzić do dyskomfortu podczas jazdy oraz usterek. Sprawdź, czy poniżej umieszczone są felgi hybrydowe lub strukturalne dopasowane do Toyota Yaris III, dzięki czemu wymiana felg nie będzie umniejszająca dla wyglądu.
Istotne parametry do zamontowania felg w Toyota Yaris III
Poniżej odnajdziesz listę istotnych parametrów dla Toyota Yaris III. Zawiera ona podstawowe informacje, dzięki czemu wiemy, że Toyota Yaris III potrzebuje felg o rozstawie śrub 4×100.00 oraz producent dopuszczę montaż felg o wielkości: 14, 15, 16, 17, 18 cali. W przypadku felg stalowych do Toyota Yaris III wiele problemów z doborem felg praktycznie nie istnieje. Toyota Yaris III charakteryzuje się tym, że można kupić felgi na zimę, wykonane ze stali i nie trzeba patrzeć na nic poza rozstawem śrub wynoszącym 4×100.00 cali.
Marka: | Toyota | Model: | Yaris |
Generacja: | III | Rozmiar felg: | 14, 15, 16, 17, 18 |
Rozstaw śrub: | 4×100.00 | Felgi oryginalne: | tak |
Felgi aluminiowe: | tak | Felgi stalowe: | tak |
Felgi strukturalne: | tak | Felgi z czujnikiem ciśnienia: | b.d. |
Co warto wiedzieć o felgach Toyota Yaris III?
Zmiana felg samochodowych poza wskazane przez producenta rozmiary: 14, 15, 16, 17, 18 wiąże się ze zwiększonym ryzykiem oraz obniżonym komfortem jazdy. Toyota Yaris III słynie z tego, że obniżenie profilu opony, słabiej tłumi drgania. Wówczas Toyota Yaris III, lepiej radzi sobie w zakrętach, kosztem oczywiście wygody. Montaż felg w Toyota Yaris III o innych rozmiarach niż zaleca producent: 14, 15, 16, 17, 18 może wiązać się także z większym ryzykiem uszkodzenia felgi aluminiowej, na nierównościach.