Jakie felgi do Peugeot Boxer II?
Felgi stalowe i alufelgi do Peugeot Boxer II
Zastanawiasz się, jakie felgi wybrać do Peugeot Boxer II? Skorzystaj z naszej największej bazy felg, dopasowanych do Peugeot Boxer II, na podstawie rozstawu śrub, który wynosi dla Peugeot Boxer II dokładnie 5×118.00, 5×130.00. Co istotne wybierając felgi aluminiowe trzeba uważać na rozmiar felgi. Producent dla Peugeot Boxer II przewidział montaż felg w rozmiarach 15, 16, 17 cali. Wybór większych felg do Peugeot Boxer II może prowadzić do dyskomfortu podczas jazdy oraz usterek. Sprawdź, czy poniżej umieszczone są felgi hybrydowe lub strukturalne dopasowane do Peugeot Boxer II, dzięki czemu wymiana felg nie będzie umniejszająca dla wyglądu.
Istotne parametry do zamontowania felg w Peugeot Boxer II
Poniżej odnajdziesz listę istotnych parametrów dla Peugeot Boxer II. Zawiera ona podstawowe informacje, dzięki czemu wiemy, że Peugeot Boxer II potrzebuje felg o rozstawie śrub 5×118.00, 5×130.00 oraz producent dopuszczę montaż felg o wielkości: 15, 16, 17 cali. W przypadku felg stalowych do Peugeot Boxer II wiele problemów z doborem felg praktycznie nie istnieje. Peugeot Boxer II charakteryzuje się tym, że można kupić felgi na zimę, wykonane ze stali i nie trzeba patrzeć na nic poza rozstawem śrub wynoszącym 5×118.00, 5×130.00 cali.
Marka: | Peugeot | Model: | Boxer |
Generacja: | II | Rozmiar felg: | 15, 16, 17 |
Rozstaw śrub: | 5×118.00, 5×130.00 | Felgi oryginalne: | tak |
Felgi aluminiowe: | tak | Felgi stalowe: | tak |
Felgi strukturalne: | tak | Felgi z czujnikiem ciśnienia: | b.d. |
Co warto wiedzieć o felgach Peugeot Boxer II?
Zmiana felg samochodowych poza wskazane przez producenta rozmiary: 15, 16, 17 wiąże się ze zwiększonym ryzykiem oraz obniżonym komfortem jazdy. Peugeot Boxer II słynie z tego, że obniżenie profilu opony, słabiej tłumi drgania. Wówczas Peugeot Boxer II, lepiej radzi sobie w zakrętach, kosztem oczywiście wygody. Montaż felg w Peugeot Boxer II o innych rozmiarach niż zaleca producent: 15, 16, 17 może wiązać się także z większym ryzykiem uszkodzenia felgi aluminiowej, na nierównościach.