Jakie felgi do Nissan X-Trail III?
Felgi stalowe i alufelgi do Nissan X-Trail III
Zastanawiasz się, jakie felgi wybrać do Nissan X-Trail III? Skorzystaj z naszej największej bazy felg, dopasowanych do Nissan X-Trail III, na podstawie rozstawu śrub, który wynosi dla Nissan X-Trail III dokładnie 5×114.30. Co istotne wybierając felgi aluminiowe trzeba uważać na rozmiar felgi. Producent dla Nissan X-Trail III przewidział montaż felg w rozmiarach 17, 18, 19, 20 cali. Wybór większych felg do Nissan X-Trail III może prowadzić do dyskomfortu podczas jazdy oraz usterek. Sprawdź, czy poniżej umieszczone są felgi hybrydowe lub strukturalne dopasowane do Nissan X-Trail III, dzięki czemu wymiana felg nie będzie umniejszająca dla wyglądu.
Istotne parametry do zamontowania felg w Nissan X-Trail III
Poniżej odnajdziesz listę istotnych parametrów dla Nissan X-Trail III. Zawiera ona podstawowe informacje, dzięki czemu wiemy, że Nissan X-Trail III potrzebuje felg o rozstawie śrub 5×114.30 oraz producent dopuszczę montaż felg o wielkości: 17, 18, 19, 20 cali. W przypadku felg stalowych do Nissan X-Trail III wiele problemów z doborem felg praktycznie nie istnieje. Nissan X-Trail III charakteryzuje się tym, że można kupić felgi na zimę, wykonane ze stali i nie trzeba patrzeć na nic poza rozstawem śrub wynoszącym 5×114.30 cali.
Marka: | Nissan | Model: | X-Trail |
Generacja: | III | Rozmiar felg: | 17, 18, 19, 20 |
Rozstaw śrub: | 5×114.30 | Felgi oryginalne: | tak |
Felgi aluminiowe: | tak | Felgi stalowe: | tak |
Felgi strukturalne: | tak | Felgi z czujnikiem ciśnienia: | b.d. |
Co warto wiedzieć o felgach Nissan X-Trail III?
Zmiana felg samochodowych poza wskazane przez producenta rozmiary: 17, 18, 19, 20 wiąże się ze zwiększonym ryzykiem oraz obniżonym komfortem jazdy. Nissan X-Trail III słynie z tego, że obniżenie profilu opony, słabiej tłumi drgania. Wówczas Nissan X-Trail III, lepiej radzi sobie w zakrętach, kosztem oczywiście wygody. Montaż felg w Nissan X-Trail III o innych rozmiarach niż zaleca producent: 17, 18, 19, 20 może wiązać się także z większym ryzykiem uszkodzenia felgi aluminiowej, na nierównościach.